۱۴۰۰ اردیبهشت ۴, شنبه

پای نتورک چه هدفی دارد؟

 

برخی از موافقان پای نتورک چنین ادعا می‌کنند که بیت کوین هم در آغاز آینده‌ی مشخصی نداشت و چه‌بسا پای نتورک هم چنین آینده‌ای پیدا کند. واقعیت این است که هیچ‌کس از آینده‌ی این ارز خبر ندارد، اما تاکنون که این پروژه نتوانسته دفاعیه‌هایی قوی برای خودش صادر کند. در هنگام نصب پای نتورک، این برنامه هیچ‌گونه اطلاعات مالی از کاربر درخواست نمی‌کند، ولی باید بدانید که تمام کلاه‌برداری‌ها قرار نیست به‌صورت مالی اتفاق بیفتند.

پای نتورک چیست؟   

چندین میلیون کاربر تاکنون این برنامه را نصب کرده‌اند. و اگرچه برای آن هزینه‌ی مالی به‌خصوصی پرداخت نشده ولی فراموش نکنید که اطلاعات شخصی شما و گوشی همراه‌تان و چندین میلیون نفر دیگر در دسترس صاحبان این پروژه است. امروزه، عصر اطلاعات است و به یاد داشته باشید که تمام اتفاقات مهم، از طریق اطلاعات موجود در شبکه رخ می‌دهند.

درنهایت همان‌طور که به‌طور خلاصه گفته شد، صاحبان این پروژه نتوانسته‌اند وایت پیپر قدرتمندی ارائه کنند و ارز پای هنوز در هیچ صرافی‌ رمز ارزی قابل معامله نیست. در دنیای ارزهای دیجیتال، هرروزه پروژه‌های مختلفی معرفی می‌شوند که تنها تعداد محدودی از آن‌ها می‌توانند آینده‌ای داشته باشند. یک دلیل آن، سند محکم و قابل‌اعتمادی است که هر ارز ارائه می‌کند. برای باقی ماندن در دنیای رمز ارزها، شاید بهترین کار این باشد که قبل از هر چیز با تحلیل و مطالعه‌ی کامل، ارز دیجیتال خود را انتخاب کنیم.

 کلاهبرداری Pi Network 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پای نتورک چه هدفی دارد؟

  برخی از موافقان پای نتورک چنین ادعا می‌کنند که بیت کوین هم در آغاز آینده‌ی مشخصی نداشت و چه‌بسا پای نتورک هم چنین آینده‌ای پیدا کند. واق...